Klachtenregeling

Klachtenregeling

Ik heb een klacht

Klachtenregeling

ZIJN. in zorg heeft een klachtenregeling. Klachten kun je direct met jouw zorgverlener bespreken. Mogelijk kom je er samen niet uit. In dat geval heb je een aantal opties.

  • Vraag een gesprek aan met de betrokken zorgcoördinator. Je ontvang zijn of haar contactgegevens via jouw zorgverlener.
  • Kom je er nog niet uit? Neem contact op met de directie door een mail te sturen naar contact@zijn.nl.
  • Wanneer je er niet uitkomt met zorgverlener, zorgcoördinator of directie, dan is er altijd de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon zal een of meer gesprekken met je voeren om het probleem helder te krijgen en je vervolgens te helpen om het probleem aan te kaarten. Dat kan op verschillende manieren. Soms is advies al voldoende, soms is bemiddelen of juist een klacht indienen een stap die u wilt nemen. Alle informatie die u deelt is vertrouwelijk. U kunt hiervoor terecht bij: www.klachtenportaalzorg.nl

bel mij terug.

    We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    contact opnemen.

    088-9390300 contact@zijn.nl

    veel gestelde vragen zijn